Σχετικά
Η υπηρεσία απομακρυσμένης υποστήριξης και συνεργασίας Helper, επιτρέπει σε ένα διαχειριστή να αποκτήσει απομακρυσμένη πρόσβαση στην επιφάνεια εργασίας χρηστών που έχουν κάποιο πρόβλημα με τον υπολογιστή τους προκειμένου να τους προσφέρει υπηρεσίες τεχνικής υποστήριξης.
Αρχεία & Υποστήριξη
Εδώ μπορείτε να βρείτε ότι χρειάζεστε:
Χρήση
Η χρήση του Helper Agent είναι πολύ εύκολη:
- Εγκαταστήστε το Helper Agent στον υπολογιστή σας αν δεν τον έχετε ήδη εγκατεστημένο, δηλώνοντας τα στοιχεία του σχολείου σας
- Δημιουργήστε ένα κλειδί πρόσβασης στο Helper Agent (λεπτομέρειες)
- Γνωρίστε το κλειδί πρόσβασης στον τεχνικό υποστήριξης, τηλεφωνικά, με e-mail ή άλλο τρόπο
- Ο τεχνικός ξεκινά την υποστήριξη σου με απομακρυσμένη πρόσβαση στον υπολογιστή σας
Με την ολοκλήρωση της πιο πάνω διαδικασίας η πρόσβαση διακόπτεται. Το κλειδί δεν μπορεί να ξαναχρησιμοποιηθεί. Κάθε φορά που χρειάζεται να αποκτήσει κάποιος απομακρυσμένη πρόσβαση στον υπολογιστή σας θα πρέπει να δημιουργήσετε νέο κλειδί.
Επιπλέον μπορείτε να τερματίσετε το Helper Agent.